Το χωριό μας

Στη δύσκολη εποχή που βρεθήκαμε, εμείς οι κάτοικοι του χωριού έχουμε υποχρέωση να διατηρήσουμε και να προστατέψουμε το περιβάλλον την υγεία και την αξιοπρέπεια μας

Σάββατο 5 Απριλίου 2014

Let's do it

6 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2014 ΗΜΕΡΑ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ

Ένα μάθημα ζωής για τα παιδιά μας...μια ευκαιρία γνωριμίας καιεξοικείωσης τους με τη φύση και την ανάπτυξη μιας φιλικής προς τοπεριβάλλον ζωής. Ένα μάθημα ζωής για εμάς τους ίδιους...μια ευκαιρία γνωριμίας μεταξύ μας και ανάπτυξης δεσμών που θα μας κάνουν να παλέψουμε μαζί για ένα καλύτερο αύριο, για ένα καθαρό και όμορφο κόσμο!!!   γιατί ότι κάνουμε στο περιβάλλον σήμερα, έχει βαθύ αντίκτυπο στις μελλοντικές γενιές...
***
<<Τούτη την πατρίδα την έχομεν όλοι μαζί, και σοφοί κι αμαθείς, και πλούσιοι και φτωχοί και πολιτικοί και στρατιωτικοί και οι πλέον μικρότεροι άνθρωποι. Όσοι αγωνιστήκαμεν, αναλόγως ο καθείς, έχομεν να ζήσομεν εδώ. Το λοιπόν δουλέψαμεν όλοι μαζί να τη φυλάμε κι όλοι μαζί  και να μη λέγει ούτε ο δυνατός “εγώ”, ούτε ο αδύνατος. Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς “εγώ”; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει ή χαλάσει, να λέγει “εγώ”. Όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν, τότε να λέμε “εμείς”. Είμαστε στο “εμείς” κι όχι στο “εγώ”. >>                                                                     -Μακρυγιάννης “απομνημονεύματα”

Δεν υπάρχουν σχόλια: