Το χωριό μας

Στη δύσκολη εποχή που βρεθήκαμε, εμείς οι κάτοικοι του χωριού έχουμε υποχρέωση να διατηρήσουμε και να προστατέψουμε το περιβάλλον την υγεία και την αξιοπρέπεια μας

Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

Κυριακή Των Βαΐων


ΜΙΑ ΧΟΥΦΤΑ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ Ν’ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!!! ***
-Ένα κοινωνικό οικοδόμημα , οργανωμένο με μηχανισμούς , προγράμματα, μελέτες και κονδύλια, στελεχωμένο από Επιστήμονες, Λόγιους , Ιερωμένους και Μαχητές, είναι ο κόσμος μας, ένας κόσμος με παρελθόν και μέλλον και δεν αλλάζει με ένα σκούπισμα και δυο πινελιές.
-Σήμερα,  ΕΜΕΙΣ  μια χούφτα  άνθρωποι,  είδαμε τον κόσμο μέσα  από τα μάτια των παιδιών,  αλλάξαμε  την εικόνα αφαιρώντας λίγα σκουπίδια και προσθέτοντας δυο πινελιές. Ο κόσμος δεν θα αλλάξει ποτέ, αν ΕΜΕΙΣ δεν αλλάξουμε τον τρόπο που τον βλέπουμε.          
-Την Κυριακή Των Βαΐων θα προσπαθήσουμε να αφαιρέσουμε λίγα σκουπίδια  να προσθέσουμε δυο πινελιές, και να ομορφήνουμε τον τόπο που ζούμε...               ...τον κόσμο μας!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: