Στη δύσκολη εποχή που βρεθήκαμε, εμείς οι κάτοικοι του χωριού έχουμε υποχρέωση να διατηρήσουμε και να προστατέψουμε το περιβάλλον την υγεία και την αξιοπρέπεια μας
Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015
lets do it ΑΝΩΠΟΛΗ 2015
2 σχόλια:
Ανώνυμος
είπε...
Το χωριό έχει ανάγκη τούς κατοίκους του .συγχαρητήρια στην ομάδα.
Η Ανώπολη ηταν ένα ζωντανό χωριό , κρίμα για την σημερινή κατάντια του.Οι κάτοικοι πρέπει να καταλάβουν οτι έχουν υποχρέωση να αναστησουν το χωριό τους.
2 σχόλια:
Το χωριό έχει ανάγκη τούς κατοίκους του .συγχαρητήρια στην ομάδα.
Η Ανώπολη ηταν ένα ζωντανό χωριό , κρίμα για την σημερινή κατάντια του.Οι κάτοικοι πρέπει να καταλάβουν οτι έχουν υποχρέωση να αναστησουν το χωριό τους.
Δημοσίευση σχολίου