Στη δύσκολη εποχή που βρεθήκαμε, εμείς οι κάτοικοι του χωριού έχουμε υποχρέωση να διατηρήσουμε και να προστατέψουμε το περιβάλλον την υγεία και την αξιοπρέπεια μας
ΑΡΘΡΑ & ΣΧΟΛΙΑ
1 σχόλιο:
Ανώνυμος
είπε...
Αξιέπαινη η κίνηση απ όπου κι αν προέρχεται, Καλοπροαίρετα επισημαίνω. παρόλο που το χωριό της Ανώπολης επισκέπτονται αρκετοί ξένοι τουρίστες, δεν έχει γίνει κάποια ενέργεια για τον εξωραϊσμό του χωριού,αναφέρομαι στα γκρεμισμένα και επικίνδυνα χαλάσματα, Είναι μια εικόνα που δεν μα τιμά και μας ρεζιλεύει διεθνώς, Δημήτρης
1 σχόλιο:
Αξιέπαινη η κίνηση απ όπου κι αν προέρχεται,
Καλοπροαίρετα επισημαίνω.
παρόλο που το χωριό της Ανώπολης επισκέπτονται αρκετοί ξένοι τουρίστες, δεν έχει γίνει κάποια ενέργεια για τον εξωραϊσμό του χωριού,αναφέρομαι στα γκρεμισμένα και επικίνδυνα χαλάσματα, Είναι μια εικόνα που δεν μα τιμά και μας ρεζιλεύει διεθνώς,
Δημήτρης
Δημοσίευση σχολίου