Το χωριό μας

Στη δύσκολη εποχή που βρεθήκαμε, εμείς οι κάτοικοι του χωριού έχουμε υποχρέωση να διατηρήσουμε και να προστατέψουμε το περιβάλλον την υγεία και την αξιοπρέπεια μας

Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015

Το AIDS της ελιάς



 ΠΡΟΣΟΧΗ

Τα τελευταία χρόνια στην περιοχή μας μια νέα ασθένεια προσβάλει τα ελαιόδεντρα, λέγεται Βερτιτσίλιο (Verticillium dahliae) είναι βακτήριο και προσβάλει το δέντρο από το ριζικό του σύστημα.Το αντιμετωπίζουμε με βαθύ κλάδεμα -κάψιμο των κλαδιών- καταπολέμηση ζιζανίων και νηματοειδών- προσεκτική χρήση αζωτούχων λιπασμάτων ή απομάκρυνση του μολυσμένου δέντρου. Είναι πολύ σοβαρό και είναι απαραίτητη η συνεργασία με ειδικό γεωπόνο


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Στη περιοχή της φοινικιάς αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα σε ένα ελαιώνα 200 δέντρων, πήγα γεωπόνο και μου είπε ότι δέν θεραπεύεται εντελώς αλλά παρατείνεται η ζωή του δέντρου με κλάδεμα χαλκό και ειδικό λίπασμα.