Το χωριό μας

Στη δύσκολη εποχή που βρεθήκαμε, εμείς οι κάτοικοι του χωριού έχουμε υποχρέωση να διατηρήσουμε και να προστατέψουμε το περιβάλλον την υγεία και την αξιοπρέπεια μας

Κυριακή 30 Μαρτίου 2014

Πρωταπριλιάτικα!!




                                                          ***
    Ο Μάρτης φεύγει , παίρνοντας μαζί του τουρτουρίσματα και μαυρίλα..              ένα ζεστό καλοκαίρι καταφθάνει , αποφασισμένο να μας γεμίσει ήλιο και χρώματα .
Μεθαύριο, πρώτη του Απρίλη, συνηθίζουμε να κάνουμε πλάκες και να λέμε ψέματα, στιγμιαία ψέματα που μας διασκεδάζουν, ψέματα που μας δίνουν χαρά όταν αποκαλύπτονται!! 
Στην εποχή μας πολλά ψέματα παραμένουν και καμιά Πρωταπριλιά δυστυχώς δεν τα παίρνει πίσω, ζούμε σ ένα κόσμο με πολλά ψεύτικα όνειρα, ψεύτικες ελπίδες κι αξίες , μ' ένα αβέβαιο και φοβικό μέλλον .
                                                            ****
Εμείς μπορούμε ν αλλάξουμε αυτόν τον κόσμο γιατί πρέπει ν’ αλλάξει και ξεκινάμε από εμάς, από το περιβάλλον μας ,το φυσικό μας σπίτι, απ' όπου παίρνουμε την ενέργεια που χρειαζόμαστε και είναι αυτονόητη η προστασία και η διατήρηση του. 
Ο καθένας μας να προσφέρει ότι και όπως μπορεί, με καλές και ανιδιοτελείς προθέσεις, χωρίς πολιτικές και κομματικές σκέψεις, για ένα καθαρό και όμορφο περιβάλλον. 
Την Κυριακή 6 Απρίλη ώρα 10.00 το πρωί στο νηπιαγωγείο της Ανώπολης, όλοι μαζί να καθαρίσουμε και να δώσουμε χρώμα στο χωριό μας .

Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

ΜΕΡΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ







Μια πολύ σημαντική συνάντηση έχει κλείσει την Κυριακή 6 Απριλίου 2014 με τους πολίτες της χώρας μας η παγκόσμια καμπάνια εθελοντικού καθαρισμού –εξωραϊσμού .
Το ''Let's do it World'' αποτελεί τη μεγαλύτερη και πιο ταχέως αναπτυσσόμενη εθελοντική καμπάνια περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης σε παγκόσμια κλίμακα με συμμετοχή 112 χωρών και 9.000.000 εθελοντών.
Κάθε χρόνο, χιλιάδες πολίτες από κάθε μεριά του πλανήτη, καθαρίζουν τις χώρες τους, περνώντας μήνυμα βελτίωσης και προστασίας του φυσικού και αστικού περιβάλλοντος αλλά και διαδίδοντας έτσι το μήνυμα του εθελοντισμού. Συμμετέχοντας στο κάλεσμα που απευθύνουν οι διοργανωτές του let's do it heraklion και θέλοντας να επεκτείνουμε τα όρια της δράσης της καμπάνιας και εκτός πόλης αλλά και θεωρώντας το σαν την καλύτερη ευκαιρία να ενεργοποιηθούμε σαν πολίτες και να κάνουμε κάτι ουσιαστικό για το χωριό μας, καθαρίζοντας και ομορφαίνοντας το σε μια μέρα, αποφασίσαμε να λάβουμε μέρος σαν ομάδα εθελοντών Ανώπολης, μια ανοιχτή ομάδα κατοίκων αλλά και φίλων του χωριού στην οποία ο καθένας μας μπορεί να συμμετέχει προσφέροντας ότι μπορεί.
Σας καλούμε λοιπόν άλλους σ αυτή την προσπάθεια και να περάσουμε μια μέρα όλοι μαζί, ενώνοντας τις δυνάμεις για το καλό του τόπου μας αλλά και για να δώσουμε στα παιδιά μας εικόνες διασύνδεσης με το παρελθόν μας, ώστε μέσα από αυτή την περιβαλλοντική διαδρομή να αναζητήσουμε ένα πιο βιώσιμο μέλλον.
Ραντεβού λοιπόν την Κυριακή 6 Απριλίου. Ώρα 10 το πρωί στην πλατεία του Νηπιαγωγείου Ανώπολης

Τοπικές επιχειρήσεις  θα διαθέσουν δωρεάν  αναψυκτικά-νερά- καφέδες και μικρογεύματα σε όλους τους συμμετέχοντες. Μετά το τέλος του καθαρισμού συγκεντρωνόμαστε όλοι στην ταβέρνα ¨Αραμνος για ένα κέρασμα !!!