***
Ο Μάρτης φεύγει , παίρνοντας μαζί του τουρτουρίσματα και μαυρίλα.. ένα ζεστό καλοκαίρι καταφθάνει , αποφασισμένο να μας γεμίσει ήλιο και χρώματα .
Μεθαύριο, πρώτη του Απρίλη, συνηθίζουμε να κάνουμε πλάκες και να λέμε ψέματα, στιγμιαία ψέματα που μας διασκεδάζουν, ψέματα που μας δίνουν χαρά όταν αποκαλύπτονται!!
Στην εποχή μας πολλά ψέματα παραμένουν και καμιά Πρωταπριλιά δυστυχώς δεν τα παίρνει πίσω, ζούμε σ ένα κόσμο με πολλά ψεύτικα όνειρα, ψεύτικες ελπίδες κι αξίες , μ' ένα αβέβαιο και φοβικό μέλλον .
****
Εμείς μπορούμε ν αλλάξουμε αυτόν τον κόσμο γιατί πρέπει ν’ αλλάξει και ξεκινάμε από εμάς, από το περιβάλλον μας ,το φυσικό μας σπίτι, απ' όπου παίρνουμε την ενέργεια που χρειαζόμαστε και είναι αυτονόητη η προστασία και η διατήρηση του.
Ο καθένας μας να προσφέρει ότι και όπως μπορεί, με καλές και ανιδιοτελείς προθέσεις, χωρίς πολιτικές και κομματικές σκέψεις, για ένα καθαρό και όμορφο περιβάλλον.
Την Κυριακή 6 Απρίλη ώρα 10.00 το πρωί στο νηπιαγωγείο της Ανώπολης, όλοι μαζί να καθαρίσουμε και να δώσουμε χρώμα στο χωριό μας .
+copy+copy.jpg)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου