Το χωριό μας

Στη δύσκολη εποχή που βρεθήκαμε, εμείς οι κάτοικοι του χωριού έχουμε υποχρέωση να διατηρήσουμε και να προστατέψουμε το περιβάλλον την υγεία και την αξιοπρέπεια μας

Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

ΜΕΡΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ







Μια πολύ σημαντική συνάντηση έχει κλείσει την Κυριακή 6 Απριλίου 2014 με τους πολίτες της χώρας μας η παγκόσμια καμπάνια εθελοντικού καθαρισμού –εξωραϊσμού .
Το ''Let's do it World'' αποτελεί τη μεγαλύτερη και πιο ταχέως αναπτυσσόμενη εθελοντική καμπάνια περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης σε παγκόσμια κλίμακα με συμμετοχή 112 χωρών και 9.000.000 εθελοντών.
Κάθε χρόνο, χιλιάδες πολίτες από κάθε μεριά του πλανήτη, καθαρίζουν τις χώρες τους, περνώντας μήνυμα βελτίωσης και προστασίας του φυσικού και αστικού περιβάλλοντος αλλά και διαδίδοντας έτσι το μήνυμα του εθελοντισμού. Συμμετέχοντας στο κάλεσμα που απευθύνουν οι διοργανωτές του let's do it heraklion και θέλοντας να επεκτείνουμε τα όρια της δράσης της καμπάνιας και εκτός πόλης αλλά και θεωρώντας το σαν την καλύτερη ευκαιρία να ενεργοποιηθούμε σαν πολίτες και να κάνουμε κάτι ουσιαστικό για το χωριό μας, καθαρίζοντας και ομορφαίνοντας το σε μια μέρα, αποφασίσαμε να λάβουμε μέρος σαν ομάδα εθελοντών Ανώπολης, μια ανοιχτή ομάδα κατοίκων αλλά και φίλων του χωριού στην οποία ο καθένας μας μπορεί να συμμετέχει προσφέροντας ότι μπορεί.
Σας καλούμε λοιπόν άλλους σ αυτή την προσπάθεια και να περάσουμε μια μέρα όλοι μαζί, ενώνοντας τις δυνάμεις για το καλό του τόπου μας αλλά και για να δώσουμε στα παιδιά μας εικόνες διασύνδεσης με το παρελθόν μας, ώστε μέσα από αυτή την περιβαλλοντική διαδρομή να αναζητήσουμε ένα πιο βιώσιμο μέλλον.
Ραντεβού λοιπόν την Κυριακή 6 Απριλίου. Ώρα 10 το πρωί στην πλατεία του Νηπιαγωγείου Ανώπολης

Τοπικές επιχειρήσεις  θα διαθέσουν δωρεάν  αναψυκτικά-νερά- καφέδες και μικρογεύματα σε όλους τους συμμετέχοντες. Μετά το τέλος του καθαρισμού συγκεντρωνόμαστε όλοι στην ταβέρνα ¨Αραμνος για ένα κέρασμα !!!






Δεν υπάρχουν σχόλια: