Μέχρι το 1970 οι κάτοικοι της χωριού υδρευόταν από τα πηγάδια του Βαθιόνα. Ένα χιλιόμετρο σχεδόν δρόμος από το χωριό με καλντερίμια και σκαλοπάτια, Ράγλος- Σοχώρα- Του τζαμιού- Μοναστηρική απιδιά - Λιάτικη φυτειά -Βαθιόνας- Πηγάδια.
Το ρυάκι πάντα στη δεξιά πλευρά χαρουπιές,μουριές, αμπουρνελιές, αμυγδαλιές, κληματαριές και η μεγάλη Λεύκα, οικοσύστημα προστατευόμενο από τους κατοίκους αλλά και από τον νόμο.
Τα επόμενα χρόνια με την τεχνολογία! η μπουλντόζα έκοβε κάθε τόσο το δρόμο μέχρι που έφτασε σχεδόν στο βάθος του ρυακιού, μετά έστρωσαν τον δρόμο με αμμοχάλικο, με μπετόν, κάπου και με άσφαλτο. Τώρα το ρυάκι δεν προστατεύεται πια, καταπατήθηκε έγινε δρόμος, δρόμος επικίνδυνος γεμάτος χαντάκια γιατί... το νερό δεν τρέχει πια στο ρυάκι!


1 σχόλιο:
Όταν οι Ανωπολιώτες υδρεύονταν από τα πηγάδια του Βαθιόνα, ο δρόμος ήταν καλντερίμι!!
Δημοσίευση σχολίου