Στη δύσκολη εποχή που βρεθήκαμε, εμείς οι κάτοικοι του χωριού έχουμε υποχρέωση να διατηρήσουμε και να προστατέψουμε το περιβάλλον την υγεία και την αξιοπρέπεια μας
ΔΡΟΜΟΙ ΡΕΜΑΤΑ
1 σχόλιο:
Ανώνυμος
είπε...
Οι φωτογραφίες είναι πριν πέντε χρόνια η εικόνα παραμένει ίδια.
1 σχόλιο:
Οι φωτογραφίες είναι πριν πέντε χρόνια η εικόνα παραμένει ίδια.
Δημοσίευση σχολίου