Το χωριό μας
Στη δύσκολη εποχή που βρεθήκαμε, εμείς οι κάτοικοι του χωριού έχουμε υποχρέωση να διατηρήσουμε και να προστατέψουμε το περιβάλλον την υγεία και την αξιοπρέπεια μας
Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015
Το AIDS της ελιάς
ΠΡΟΣΟΧΗ
Τα τελευταία χρόνια στην περιοχή μας μια νέα ασθένεια προσβάλει τα ελαιόδεντρα, λέγεται Βερτιτσίλιο (Verticillium dahliae) είναι βακτήριο και προσβάλει το δέντρο από το ριζικό του σύστημα.Το αντιμετωπίζουμε με βαθύ κλάδεμα -κάψιμο των κλαδιών- καταπολέμηση ζιζανίων και νηματοειδών- προσεκτική χρήση αζωτούχων λιπασμάτων ή απομάκρυνση του μολυσμένου δέντρου. Είναι πολύ σοβαρό και είναι απαραίτητη η συνεργασία με ειδικό γεωπόνο
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)



