Το χωριό μας

Στη δύσκολη εποχή που βρεθήκαμε, εμείς οι κάτοικοι του χωριού έχουμε υποχρέωση να διατηρήσουμε και να προστατέψουμε το περιβάλλον την υγεία και την αξιοπρέπεια μας

Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2013

Σκυλί για υιοθεσία

Στις 24 Δεκεμβρίου είδαμε ένα σκυλάκο να περιφέρεται στην περιοχή της Ανώπολης, ήταν πληγωμένος και ζήταγε απεγνωσμένα να χωθεί στην αγκαλιά μας. τον πήραμε του φτιάξαμε ένα σπιτάκι και περιμένουμε να βρεθεί μια οικογένεια να τον υιοθετήσει, είναι το πολύ ενός έτους,  πολύ τρυφερός, έξυπνος και καλός φύλακας.

...τον είχαμε ξαναδεί πριν λίγες μέρες στο γήπεδο του Μεταξά να είχε εγκατασταθεί πίσω από την είσοδο και να μην αφήνει κανένα να μπει μέσα..θέλει οπωσδήποτε ένα μέρος για να προστατεύει.







Δεν υπάρχουν σχόλια: