Το χωριό μας

Στη δύσκολη εποχή που βρεθήκαμε, εμείς οι κάτοικοι του χωριού έχουμε υποχρέωση να διατηρήσουμε και να προστατέψουμε το περιβάλλον την υγεία και την αξιοπρέπεια μας

Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2013

Το χωριό μας

                      Πρωινή ομίχλη του Οκτώβρη στην Ανώπολη 

1 σχόλιο:

nikigiamalaki είπε...

Μπράβο παιδιά,πολύ καλή προσπάθεια με εξαιρετικές φωτογραφείες του μικρού χωριού μας.Ενός τόπου που εδώ και δεκαετίες και στο όνομα της παρανοημένης ανάπτυξης,οδήγησε όλους μας μακριά,σε αστικά κέντρα που πέρα μια πρόσκερης οικονομικής ανάσας,δεν πρόσφερε τίποτα άλλο.Είναι πιστεύω υποχρέωση μας να σκύψουμε ξανά πάνω απο τα ερείπια και τα ρέματα,για να βρούμε τη χαμένη μας ταυτότητα,που παρασύρθηκε,ισως και άθελα μας,σε περίεργα και χωρίς προσανατολισμό μονοπάτια.
Με χαρά θα συμμετέχω σε όποια προσπάθεια
ευχαριστώ για τη φιλοξενία
Νίκη Γιαμαλάκη